Uncategorized

Takip 3 mobil izle

Kısa ve net! Bir çok sahneyi görmek bir yana, ne olup bitdiğini anlayamıyorsunuz. Kamera sürekli değişip kafa karıştırıyor. Hele öyle akılalmaz sahneler var ki, çok mantıksız çok. Yazamıyorum spoiler bakımından. Atmosfer yakalanamamış.

Sürekli mekanlar, sahnleler değişiyor. Hele o dövüş sahneleri çok sıradan, çok basit olmuş…. Sıradan bir aksiyon filmi sadece. Sırf ilk film muhteşemdi ve nasıl olsa bu da izlenir deyipte çekmişler, çok yazık! Ancak adamım Liam Neeson sana bir lafım yok. Ama ne yazık ki, boş senaryo, boş yönetmenlik karşısında yapacağın ancak bu kadar ola bilirdi….

Konusu güzel ama çekilmek için çekilmiş bir filmdi. Sahnelerin bir çoğu kaçak filmini aratmıyor izleyenler bilir. TV polisiye tarzında bol aksiyonlu ama döğüş sahnelerinden tutunda herşey çok sıradan geliyor bana artık günümüzde böyle filmler çekmelerinide zaten anlamıyorum neyse izleyin ama her filmi tadında bıraksalar güzel olur bence seri yapmak için film çevirip duruyorlar xD.

Ama spersin dostum. Cok ıyı bır fılm teşekkürler emegi geçen herkese. Bence serinin ilk filmi 96 saat süperdi ama buda fena değildi. Yanlız artık hollywood Ruslarla artık uğraşmayı kesmeli aydı bu kou artık hep rusları kötüleme mafya gösterme durumları falan. Ruslar ne kadar hak etsede bunu gercekten baydı hani. Onun haricinde 10 üzerinden 7. Film tipik amerikan polisiye filmi. Konu olarak ta pek bi fark yok.

Takip 3: Son Karşılaşma - Taken 3

Ama sıkılmadan sonuna kadar izledim. Tavsiye ederim. Film guzel. Sırf liam neeson için bile gözü kapalı izlenir. Kötü yorumlara bakmayın. Bu arada muhteşem çeviri ekibi cin city yi de çevirse ve yayınlasanız ne güzel olur sayın admin. Youtube da var. Emeği geçen herkese teşekkürler.

Cidden konusu güzel , konusuna göre aksiyonu bol ve abartısız olan bir uzun metraş. Filmin vermek istediği mesaj ise eski bir CIA askeri olan bir adamın ailesini korumak adına verdiği fedakarlıklar ve onun üstüne kaybettiği dostlukları anlatan kaliteli bi yapıt. Arkadaşım film yapıyorsunuz o kadar para harcıyorsunuz sağlam bir şey çıkaramıyorsunuz ortaya filmin afişi ile filmin alakası yok filmde akşam sahnesi yok ki, filmde mantık hataları çok seri sonu böyle olmamalıydı boş zamanınızı bu filmle doldurmayın üzülürsünüz.

Tüm seriyi izledim tabi ki en iyisi birinci filmdi ve fakat bu film de güzel, beklentileri yüksek tutmayın tabi. Bu tarz filmler çok fazla artık Jason Statham tarzı diyebilirim bir adam çıkıyor -eski ajandır, deniz kuvvetlerinden atılmıştır ya da savaş malülüdür- düşmanı yok ediyor. Yalnız Liam Neeson abinin aksiyon yaşı geçiyor artık amcayı dedeyi falan oynasın. Film tabikide güzeldi ancak benim sinir olduğum konu bu tür filmler nedense sadece tanıdık isimler olduğu zaman beğeniliyor. Yoksa klasik aksiyon filmi. Detaylara yer verilmemmiş. Çokta güzel değildi ama sürükleyici bir film.

İnsan ne olacağını merak etmekten yerinde duramıyor… Eğer zamanınız varsa izleyin derim. EVET… yok sıradan senaryo,yok hep aynı. İzleyicilerin dikkatine. Güzel diyen yorumlar hep eksilenmiş.

Bunu yapan şahıs belli ki yaşlarında. Siz onlara aldırmayın. Film harika. Zaten seriyi bilenler bilir bu serinin hiç bir filminde sıkılmak mümkün değil zaten. Filmi kesinlikle tavsiye ediyorum. Film kötü diyenlerin film anlayışına ben. Aksiyon için seyrediyorsanız, çok güzel. Ancak, serinin en mantıksız,senaryo felaketi filmi olmuş. Tüm seriyi izledim.. Kesinlikle kaçırılmaması gerekenler arasında!!!

Film genel olarak güzel de aksiyon sahneleri çok göz yorucu bi yakın bi uzak anlasılmıyor yönetmen batırmış oraları ama liam abimiz yine döktürmüş. Filmin tek bir saniyesini bile kaçırmadan ve sıkılmadan izliyeceğiniz bir film diğer seriyi sabırsızlıkla bekliyorum emeğine sağlık bilgin…. Bu siteyi yaklaşık 5 — 6 senedir takip ediyorum beklediğim bi filmdi emeğine sağlık bilgin kardes Filme gelince aksiyonu bol izlenecek film.

Ve çok sınirliyim. Benim çocukluğumda buna video filmi derlerdi.. Benım sevdiğim film tarzları: yıldızlar arası, bırdman, yargıç, rudderless, fury, kalpazanlar, gece vurgunu, predestınatıon… en son filmlerimizden bazı seçmelerim. Telif hakları sebebi ile kaldırıldı diğerleri. Diğer ilk iki serisini izlemiş olan izleyiciler zaten kaliteli bir film olduğu biliyorlardır.

Bunun yanında Liam Neeson gibi bir adam başrol de varsa şüphe etmeden izlenebilir. Fazla söz gerektirmeyen bir film. İzlerken keyif alacağınıza şüphe yok,iyi seyirler…. Valla bilgin harikasın bu seriye bayılıyorum filmi görür görmez Gözlerim açıldı Allah Razı olsun Balım ya. Yorumları bırak ben izledim kesinlikle tavsiye ediyorum takip istanbulun devamı bu adam müthiş dostum..

Bilgin yıllardır siteni beğenerek takip etmekteyim. Hiç de yorum yazma ihtiyacı duymadım çünkü zaten güzel ve kaliteli devam etmektesin. Sana naçizane bir tavsiyem olacak. BU TARZ Üçleme veya seri filmleri siteye koyduğunda açıklamaya serinin diğer filmlerinin linkini de koyar isen çok daha hoş olacaktır.

Seri filmleri her izlediğimde eski serilerini izleyerek hafızamı tazeleyip öyle yenisini izleyen birisi olarak ben ve benim gibiler için güzel ve hiç zahmetsiz bir yöntem olacağını düşünüyorum. Yinede iyi bir film çıkarmışlar. Sayın admin sende iyi bir iş çıkarmışsın minnetdarım. Bu film mesela John Wickden hem senaryo hem aksiyon sahnelerine göre kat-kat iyidir. Ama imdb puanina göre John Wickden geri kalıyor.

Buna üzüldüm biraz. Sinemada izlemeyi düşünüyordum ama böyle daha iyi ya sabırsızlanıyorum izlemek için çok teşekkürler. Ha bu arada izlemeyen arkadaşlara kısa bir not , sıkılmadan izleyebileceğiniz bir film olmuş. İşinin üstadısın teşekkür ederim.

Arama engelleme samsung j7

Serinin son halkasi takipcileri biliyor zaten. O nasıl bir filmdi öyle, o nasıl bir senaryo, nasıl bir kurgu ve s. Tüm replikleri ezberledim o derece. Ama her izleyişimde Liam Neesona hayranlığım giderek artdı. Çok sevinmiştim bu habere. Sabrsızlıkla Bryan Millsi yeniden göreceğim günü beklemeye başladım.

Bu habere başka türlü sevindim. Hatta Oliver bu sefer hatasını anladı da bu hatayı 3. Fragman harikaydı. Yalnızca bunu söyliyim, şimdiye kadar fragmaınını en çok izlediğim filmdi Taken 3! Fragman diyaloglarını da ezberledim. Sonunda sinemaya girdim, filmi izleyip çıktım. Ve gördüğünüz gibi epey bi zaman yorumda bulunmadım çünkü hüsrana uğramış ve çok asabi idim. Kafamı toplayıp bir yorum yazacağım dedim. İşte şimdi başlıyorum :. Oliver Megaton, filmi bitirmişsin yalnızca bunu söylüyorum.

Kısa ve net! Bir çok sahneyi görmek bir yana, ne olup bitdiğini anlayamıyorsunuz.

Kamera sürekli değişip kafa karıştırıyor. Hele öyle akılalmaz sahneler var ki, çok mantıksız çok. Yazamıyorum spoiler bakımından. Atmosfer yakalanamamış. Sürekli mekanlar, sahnleler değişiyor. Hele o dövüş sahneleri çok sıradan, çok basit olmuş…. Sıradan bir aksiyon filmi sadece.

Özet ve Detaylar

Sırf ilk film muhteşemdi ve nasıl olsa bu da izlenir deyipte çekmişler, çok yazık! Ancak adamım Liam Neeson sana bir lafım yok. Ama ne yazık ki, boş senaryo, boş yönetmenlik karşısında yapacağın ancak bu kadar ola bilirdi…. Konusu güzel ama çekilmek için çekilmiş bir filmdi. Sahnelerin bir çoğu kaçak filmini aratmıyor izleyenler bilir.

TV polisiye tarzında bol aksiyonlu ama döğüş sahnelerinden tutunda herşey çok sıradan geliyor bana artık günümüzde böyle filmler çekmelerinide zaten anlamıyorum neyse izleyin ama her filmi tadında bıraksalar güzel olur bence seri yapmak için film çevirip duruyorlar xD. Ama spersin dostum. Cok ıyı bır fılm teşekkürler emegi geçen herkese.

Bence serinin ilk filmi 96 saat süperdi ama buda fena değildi. Yanlız artık hollywood Ruslarla artık uğraşmayı kesmeli aydı bu kou artık hep rusları kötüleme mafya gösterme durumları falan. Ruslar ne kadar hak etsede bunu gercekten baydı hani. Onun haricinde 10 üzerinden 7. Film tipik amerikan polisiye filmi. Konu olarak ta pek bi fark yok. Ama sıkılmadan sonuna kadar izledim. Tavsiye ederim. Film guzel. Sırf liam neeson için bile gözü kapalı izlenir.

Takip 3: Son Karşılaşma - film - qekoxowowova.tk

Kötü yorumlara bakmayın. Bu arada muhteşem çeviri ekibi cin city yi de çevirse ve yayınlasanız ne güzel olur sayın admin. Youtube da var. Emeği geçen herkese teşekkürler. Cidden konusu güzel , konusuna göre aksiyonu bol ve abartısız olan bir uzun metraş. Filmin vermek istediği mesaj ise eski bir CIA askeri olan bir adamın ailesini korumak adına verdiği fedakarlıklar ve onun üstüne kaybettiği dostlukları anlatan kaliteli bi yapıt. Arkadaşım film yapıyorsunuz o kadar para harcıyorsunuz sağlam bir şey çıkaramıyorsunuz ortaya filmin afişi ile filmin alakası yok filmde akşam sahnesi yok ki, filmde mantık hataları çok seri sonu böyle olmamalıydı boş zamanınızı bu filmle doldurmayın üzülürsünüz.

Tüm seriyi izledim tabi ki en iyisi birinci filmdi ve fakat bu film de güzel, beklentileri yüksek tutmayın tabi. Bu tarz filmler çok fazla artık Jason Statham tarzı diyebilirim bir adam çıkıyor -eski ajandır, deniz kuvvetlerinden atılmıştır ya da savaş malülüdür- düşmanı yok ediyor. Yalnız Liam Neeson abinin aksiyon yaşı geçiyor artık amcayı dedeyi falan oynasın.